Σάββατο 19 Αυγούστου 2017

Ο Παναγιώτης Βενέτης συναντά τον Μάκη Χριστοδουλόπουλο!

 Μια συνάντηση που έπρεπε να έχει γίνει εδώ και χρόνια!

Ο Μάκης Χριστοδουλόπουλος είναι ουσιαστικά ο πρώτος τραγουδιστής που με τα τραγούδια του και τα πλούσια γυρίσματα της φωνής του με έκαναν να ονειρεύομαι ότι μια μέρα θα κρατάω κι εγώ ένα μικρόφωνο και θα τραγουδάω όπως εκείνος. Από τα 13 μου χρόνια μελετούσα τη φωνή του και μάθαινα τα τραγούδια του απο τους δίσκους του. Η δύναμη της φωνής του απλησίαστη, τα γυρίσματά του δύσκολα, πολύ δύσκολα. Τα χρόνια περνούσαν και η αγάπη για αυτόν τον καλλιτέχνη μεγάλωνε όλο και περισσότερο!


Ήθελα πάντα να τον συναντήσω, τα τελευταία δυο χρόνια όμως η επιθυμία αυτή γιγαντώθηκε μέσα μου. Από την άλλη δεν ήθελα απλά να πάω να του πω ένα γεια και να φύγω, ήθελα να τον δω κάπως πιο διαφορετικά. Να τον αγκαλιάσω όπως ο μαθητής τον δάσκαλο, να τον φιλήσω και να του σφίξω το χέρι όπως στη φωτογραφία που με το αριστερό μου χέρι τον αγκαλιάζω και με το δεξί σφίγγουμε ο ένας το χέρι του άλλου. Του εξήγησα βέβαια πως ο ίδιος δεν έχει ιδέα για την τρέλα και την αγάπη που του έχω (λογικό άλλωστε). Απο τη συνάντησή μας τον Δεκαπενταύγουστο 2017 στην Πλαγιά Αιτωλοακαρνανίας κατάφερα με τη βοήθεια της μικρής μου αδερφής να εξασφαλίσω δυο αναμνηστικές φωτογραφίες!

Δεν υπάρχουν σχόλια: